*Oczami moimi*
Godzina 1 w nocy. Po 3 dniach męczących treningów i odwiecznego pakowania staliśmy na lotnisku. Oczywiście reszta w szoku że lecimy do Polski. Po 10 min. siedzielismy juz w samolocie. Łosiek juz spał a Daria na jego ramieniu też. Take 2 małeśpioszki. Włożyłam słuchawki i słuchałam muzyki. Nie moge doczekać sie jak wszystkich zobacze. Stresuje sie występem.
*Oczami Tommo*
Dzisiaj przyjedzie jakaś grupa taneczna z Muligaru. Fajnie. Pewnie juz lecą. Ciekawe czy jest tam Kasia?
*Oczami moimi*
Po 2h lotu juz jesteśmy. Jest godzina 3. Udalismy sie do hotelu. Mam wspólny pokój z moja paczką. Spiocy juuz spia a mi cieżko zasnąć. ok udało sie.
Godzina 6. To moja normalna pora do pobudki. O 8 jedziemy. Łosiek wstał a Duśka jeszcze śpi. Obudził ją. Ma z nami jechać na próbe. Szybko sie wyszykowaliśmy i zeszlismy na dół. Spakowałm mój strój. Wygladaliśmy tak Daria Łoś Ja. Pojechalismy do szkoły.
*Oczami Tommo*
Przyjechali. Rozgladam sie. Znalazłem. Jest tam. Kasi nie poznałem jej. Popatrzyła sie , usmuechneła sie i poszła dalej.
*Oczami Dari*
Zobaczyłam jak Louis patrzy na Kasie. Znalazłam tez Liama.
J: Kasia widziałaś Louisa?
K: Tak.
J: I widziałaś jak na cb patrzył? Mrasnie.
K: Ogarnij sie. Mam za chwile zaprowadzic do jakiejs klasy na lekcje? Chesz tego?
J: Dobrze będę grzeczna.
K: Ok.
*Oczami moimi*
Poszłam sie przebrac w to Strój. Spiłam włosy w kucyka ale na występ mam rozpuszczone włosy. Poszłam na hale. Była świetnie przygotowana. Zaczeliśmy ćwiczyć układy gdy zobaczyłam że jakaś klasa mma zastepstwo i przyszła. Zobaczyłam stara klase. Zaczełam sie starać jak mogłam. Ok. Teraz układ główny z Łośkiem do tego Układ. Zaczeliśmy tańczyć. W pewnym momencie spojrzałam na Lou. patrzył się. Uśmiechnełam sie. W końcu nastał występ. Trwał on 2h. Tańczylismy do utworów ze Step up i do piosenek !D. Po 3 h skończyło sie. Okazało sie że ja,Łosiek i Daria mamy być przydzieleni do mojej starej klasy. Oby tylko było dobrze.
------------------------------------------------
Hejo. Jejku juz 20 chapter. Dzieki wam tworze tego bloga. Naprwade wielkie dzięki. Kocham was kochani :*
Och Och!
OdpowiedzUsuńJakie to Mraaaaśne :D :3